Estás aí, conmigo

16 noviembre 2008 at 21:55 1 comentario

dolor

Formas parte de min. Tan esixente e perturbadora presenza que me impide chegar a ser eu mesma cando estás ao meu carón. Chégaches de súpeto á miña vida e quédaches conmigo. E así como vés, tamén te vas. Sen avisar ás veces. Outras presinto a túa chegada. Con ese xogo permanente de voltas e reviravoltas. Cando non te teño, o meu camiñar leva un paso livián. Mais cando me acompañas, a dor retórceme o corpo e dobro os meus xeonllos ante ti, case pedindo clemencia. As miñas costas doen; mans imaxinarias arrincan a miña columna vertebral. Boto a cabeza atrás tentado compensar a tendenza de cair. Sinto as bágoas percorrer as miñas meixelas mentres un golpe xordo sacode de novo o meu corpo. Sei que acabará pronto, sei que non tardará moito, pero o tempo expándese ata pararse no momento xusto en que volves a facerte presente. Espero a que marches para sentirme libre. Ceibada das túas cadeas. Pensarei que podo vivir sen ti. Ata que volvas para acompañarme.

Entry filed under: Revoltallo.

Cosas qué hacer un domingo cualquiera 60/40, de Julian Barnes

1 comentario Add your own

  • 1. Xocolata  |  16 noviembre 2008 en 23:58

    A pesares de que ao principio non sabía por onde iba o tema, despóis de pensalo ben (e un pouco de axuda :P) quedo abraiada do moito que me identifico co teu artigo de hoxe. Moi bo, en serio.

    Bicos!!^^

Responder

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


El contenido de este blog es ficticio. O no, en algunos casos. Sea como fuere, leedlo como lo que es: un entretenimiento para mí y para vosotros. Gracias.
Licencia Creative Commons
Tareas de la cotidianidad por Anabel Bugarín (Kaia) se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported.
Basada en una obra en listasdetareas.wordpress.com.

Cuánto te hemos contado.

Nos han visitado

  • 65,826 hits
Vamos cayendo, cayendo de nuestro zenit a nuestro nadir y dejamos el aire manchado de sangre para que se envenenen los que vengan mañana a respirarlo (Vicente Huidobro)
Rosa Regás, "Música de cámara", Ed. Seix Barral

Instagram

Dinosaurio disfrutando gozoso de la soledad matutina de la piscina, consciente de que esto se acabará pronto.
#vivaelverano #tdah #misniños #misniñoscontdah #dinosaur #pool #piscina #diariodemamabufala Este fin de semana no me enfado. #propositos Cuando hace buena tarde,  la calle principal de la ciudad se llena de gente paseando en #tareasdelacotidianidad Mis contactos no dejan de poner fotografías de sus torrijas.  Así que me han dado envidia. Además, en  #SemanaSanta hacerlas y comerlas son #tareasdelacotidianidad, ¿o no? 😉

